Nevím jak jsou na tom dnešní studenti, ale já měl ve svých středoškolských letech obavy svěřovat učitelům své pocity ohledně jejich předmětů. Spousta z nich mě totiž nebavila a já se neodvážil riskovat, že dotyčný kantor třeba kritiku neunese a pořádně mi „zpříjemní“ zbytek mých dní ve škole.
Dnes, v roli učitele, mám ale pocit, že mi tak uniká celá řada (možná) inspirativních postřehů, které by bylo možno nějak využít při zvyšování kvality předmětů – třeba někdo z vás nosí v hlavě dokonalý plán jak udělat hodiny o 125 % zábavnější než jsou teď, ale nechce ho prezentovat osobně, aby nevypadal jako šťoural – kdoví…
Diskusní fórum pod tímto textem vám dává možnost inkognito připojit nějaký postřeh, návrh nebo požadavek týkající se kurzu. Můžete třeba naznačit, jakým tématům bychom se měli věnovat přednostně (např. kde cítíte největší mezery) a co naopak dobře znáte (třeba z jiných předmětů) a nemá cenu to dlouze rozebírat.
No a v neposlední řadě si mnoho z vás chce třeba jen bez rizika postihu postěžovat (ulevit) a zmírnit tak svůj pocit frustrace z hodin MVI. V takovém případě uvítám, když se pokusíte vysvětlit proč vás hodiny štvou. Je to proto, že vás daná problematika vůbec nezajímá a nudila by vás za všech okolností? Nebo vás zajímá jen něco a máte pocit, že se moc soustředíme na málo zábavné okruhy otázek?
Nemohu vám samozřejmě slíbit, že všechny vaše požadavky zohledním; věřte ale, že o každém z nich budu aspoň chvíli přemýšlet.